طب سنتی واژه ای کلی است که هم به سیستم های طب سنتی مانند طب سنتی چین، ایورودای هند و طب یونانی - عربی و به اشکال مختلف طب بومی اطلاق می گردد.

درمان های طب سنتی شامل دارو درمانی و روشهای غیردارویی است درکشورهایی که سیستم خدمات پزشکی درآنها برپایه اصول مدرن استوار است به جای طب سنتی اغلب واژه طب مکمل و طب جایگزینی استفاده می شود. طب سنتی دارای روش کل نگر است به طوری که به انسان درطیف وسیع محیطی ازبالا نگاه می کند و براین نکته تاکید دارد که سلامتی و بیماری نتیجه عدم تعادل و توازن انسان درکل سیستمی است که او را احاطه می کند ازاین نگاه عامل مهاجم و تغییرات پاتوژنیک نقش جانبی برعهده دارند.


طب سنتی برای پیشگیری از بیماری‌ها تکیه‌گاه مورد اطمینانی است. به گواهی متخصصان، طب سنتی ایران که ثمره تجربیات گسترده دانشمندان و حکمای ایرانی طی زمان‌های طولانی است، توانایی ارائه راه حل در برخی از بیماری‌هایی را که امروزه طب جدید در برخورد با آنها ناتوان است و یا به درمان علامتی آنها بسنده می‌کند، دارا است.
درمانگاه طب سنتی و داروخانه گیاهان دارویی سجاد در محل آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی واقع شده است. پزشکان معروف و حاذق طب سنتی در این درمانگاه به عموم مردم خدمات ارائه می دهند.


حجامت گرم، ماساژدرمانی، بادکش گرم و فصد خون از دیگر خدماتی است که در درمانگاه سجاد به زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) ارائه می شود.
داروخانه گیاهان دارویی سجاد نیز که در طبقه همکف این درمانگاه قرار دارد، انواع محصولات گیاهی مطمئن و اصیل را در دسترس مراجعین محترم قرار داده است.
ویزیت و بهره گیری دهها هزار نفر از مردم اقصی نقاط کشور و حتی خارج کشور از انواع خدمات این درمانگاه، علاوه بر اینکه جلوه ای از استقبال کم نظیر مردم به شمار می رود، بیانگر جایگاه طب سنتی نیز می باشد که همین امر ما را برای توسعه، تسهیل و ارتقای کیفیت انواع خدمات به زائران و مجاوران این آستان مقدس ترغیب کرده است. این درمانگاه همه روزه به غیر از جمعه ها پذیرای شما خواهد بود.
تلفن:
02144891032
02144891041